Soulmates

Ravief
Site Admin

Re: Soulmates

Berichtdoor Ravief » 28 Dec 2015, 13:41

Maar in plaats van naar het centrum te leiden, ging Logan terug richting het station. Hoog Catharijne had een restaurantje dat hij laatst had ontdekt en het eten was heerlijk en de sfeer was gezellig en huiselijk. Buiten sloeg hij echter wel losjes een arm om Myra heen en keek af en toe naar haar of ze dat wel oké vond. Onder het lopen kletsten ze over van die kleine dingetjes die er nu eenmaal bij hoorden: de omgeving, NS, vrienden/vriendinnen, dat het nog lekker weer was voor deze tijd van het jaar -zo eind september en het was zonnig!

Hagenouw was binnen echt zo'n bruincafé en een stamkroegje, maar buiten op het terras deed het redelijk chique aan met de crème en bruine kleurstelling. "Het is geen vijf sterren, maar het eten is goed," zei hij en keek met een lachje naar Myra. "Zullen we buiten zitten, of ga je liever naar binnen?" Dan konden ze mooi buiten wat drinken en brood met kruidenboter als voorgerecht nemen.

off: http://www.hagenouw.net/
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die

Raena

Berichtdoor Raena » 21 Jun 2016, 14:15

Doordat Logan zijn arm om haar heen had geslagen kon hij haar heel makkelijk door alle straatjes en langs alle mensen loodsen. Normaal zou ze het veel te bezitterig vinden en had ze dat ook duidelijk gemaakt, maar nu was ze vanbinnen alleen maar aan het giechelen. Ik lijk wel een klein meisje, dacht ze, waar komt dit nou vandaan? Meestal was ze een stuk stoerder en niet zo'n meisje-meisje wat betreft jongens. En toch vond ze het heerlijk, en genoot ze van hoe dichtbij hij was.

Het gesprek verliep zo gemakkelijk dat ze bijna verbaasd was toen hij bleef staan bij een sfeervol en licht terras. "5 sterren restaurants zijn overrated" zei ze, terwijl ze zijn lach met een scheve glimlach beantwoordde. Die lach van hem "Ik wil graag nog even buiten zitten, het is hier zo licht en het voelt heel ruim, daar houd ik van". Ze pakte zijn hand en liep doelbewust naar een leeg tafeltje aan de zijkant.
Eenmaal gesetteld, kwam er een ober naar ze toe om de bestelling op te nemen. "Goedemiddag, wat kan ik voor jullie inschenken?" zei hij, terwijl hij afwachtend naar Myra keek. Nog maar even geen alcohol op een halflege maag, dacht ze, helemaal in combinatie met die vlinders daar. "Een cola, alsjeblieft". De ober schreef het op en draaide vervolgens naar Logan. Zou Logan eigenlijk vaak uitgaan of een 'wilde' levensstijl hebben, vroeg ze zich af? Zo meteen misschien toch voorzichtig maar eens naar vragen.

Ravief
Site Admin

Berichtdoor Ravief » 19 Sep 2017, 19:32

Logan nam plaats en zette zijn tas onder het tafeltje zodat ie niet zomaar meegenomen zou worden. Normaal was hij daar niet zo mee bezig, maar vandaag zaten er belangrijke spullen in en met Myra als gezelschap was er een hele grote kans dat hij zichzelf zou verliezen en niet meer aan zijn tas zou denken.
"Voor mij ook een cola. En graag stokbrood met kruidenboter vooraf." Dan konden ze daarna mooi nadenken over wat ze wilden eten en rustig aan doen. Logan nam haar nog eens op en kon het niet helpen zich af te vragen hoe het zou voelen om met zijn vingers door haar lokken te gaan. "Toch maar een gelukje dat we onze trein misten, heb ik het idee." Hij knipoogde plagend naar haar en proostte erop door zijn cola omhoog te houden. De zelfgemaakte kruidenboter was uit de kunst en hij smeerde een stukje voor Myra en streelde even met zijn vingers langs de hare. "Waar zou je altijd nog eens heen willen op vakantie?"
I write for the same reason I breathe - because if I didn't, I would die